Aftellen

11 juni 2023 - Zemst, België

Halverwege juni; Rune heeft examens, Kobe zit nog in Zweden tussen zijn honden, Koen en ik nog in drukke werk-modus. Maar toch zijn we al stilletjes aan, aan het aftellen naar onze volgende reis.

We gaan nog eens de sfeer opsnuiven aan de andere kant van de wereld. Eerst vliegen we naar New York waar we 5 dagen over de loodrechte straten gaan slenteren, de wolkenkrabbers gaan bewonderen en beklimmen (of misschien toch maar met de lift), naar het vuurwerk aan de Hudson gaan kijken op de Amerikaanse nationale feestdag en hopelijk binnen mogen in een rooftopbar om er over de skyline te turen.

Nadien vliegen we door naar Mexico, waar we het schiereiland Yucatan gaan verkennen. Eerst naar het eiland Isla Holbox om er te genieten van het relaxe strandleven, nadien naar de kleurrijke stadjes Valladolid, Mérida en Campeche, dan naar de tempel van Calakmul in het midden van de jungle. Dan ruilen we de groene jungle in voor 50 tinten blauw aan het meer van Bacalar en de Caraïbische zee in Mahahual  en Tulum.

Elke dag houden we een dagboek bij (dit gaan we toch proberen) en wanneer er internetverbinding is, worden de verhalen op de blog geplaatst. Dit zal waarschijnlijk niet dagelijks zijn. 😊

Nog drie weken aftellen en dan mogen we aan dit avontuur beginnen.

1. Oma:
    11 juni 2023
    Mooie vooruitzichten. Weer samen met het hele gezin; zal genieten zijn.
  2. Rony:
    12 juni 2023
    Breng maar vele verhalen mee. 👋